Wiedza w gospodarce, społeczeństwie i przedsiębiorstwach
Wydawca:
Instytut Wiedzy i Innowacji
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788360653050
EAN:
9788360653050
oprawa:
Miękka
podtytuł:
pomiary, charakterystyka, zarządzanie
język:
polski
liczba stron:
406
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
21,97 zł
Cena detaliczna:
32,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,90 zł
Opis produktu
Ostatnie lata przyniosły spore zmiany w ekonomii związane z pojmowaniem procesów wzrostu gospodarczego: powstanie teorii wzrostu endogenicznego, rewolucja informacyjna i tzw. „nowa gospodarka” z wiodącą w niej rolą technologii teleinformatycznych oraz tworzenia społeczeństwa informacyjnego, by następnie – po otrzeźwieniu z euforii po krachu dotcomów – zaczęły dojrzewać koncepcje gospodarki i społeczeństwa wiedzy.
Budowa gospodarki wiedzy stała się wyzwaniem w UE, lecz wciąż nie w Polsce. Startujemy z bardzo niskiego poziomu rozwoju, a nie ma ani wizji, ani woli politycznej dla wdrożenia strategii rozwoju opartego na wiedzy i innowacjach. Perspektywy „cudu gospodarczego” na miarę Irlandii, Korei czy Estonii – możliwe dzięki importowi wiedzy i innowacji – są w Polsce mgliste.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|