Władza
Autor:
Scott John
Wydawca:
Sic!
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8360457077
EAN:
9788360457078
oprawa:
Miękka
format:
13.5x20.5cm
język:
polski
Seria:
Key Concepts
liczba stron:
218
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
17,85 zł
Cena detaliczna:
26,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 17,85 zł
Opis produktu
Władza Johna Scotta podejmuje problematykę władzy społecznej, zwięźle prezentując zarówno klasyczne, jak i współczesne stanowiska w debatach toczących się wokół tego zagadnienia. Autor zarysowuje ogólne pojęcie władzy oraz jej rozmaite aspekty, takie jak: przywództwo, wywieranie nacisku, przymus, dyscyplina, ekspertyza, protest, zbiorowa mobilizacja czy władza interpersonalna. Książka zawiera wnikliwe analizy praktyk władzy i panowania, a także wiążących się z nimi dyskusji teoretycznych, oraz stanowiący dla nich podstawę bogaty materiał empiryczny. Mowa jest o istocie współczesnej państwowości, o suwerenności, hegemonii, globalnej władzy ekonomicznej, systemach światowych, administrowaniu i nadzorze w biznesie, relacjach władzy w miejscu pracy, ruchach społecznych oraz dynamice rodziny.
Władza jest nieodzownym wprowadzeniem dla studentów, zainteresować może także badaczy na co dzień zajmujących się socjologią, polityką i naukami społecznymi w ogólności.
„O takich monografiach każdy student socjologii marzy: zwięzłe, choć ogarniające całość istniejącej wiedzy o przedmiocie, napisane przez znakomitych specjalistów, a przejrzyście skonstruowane i przejrzyście wyłożone, naraz zaoszczędzające żmudnych poszukiwań i zachęcające do dalszych, świadomie ukierunkowanych studiów. A zestaw tytułów tak jest przez redaktorów serii skomponowany, by dostarczyć rzetelnej informacji o każdym zagadnieniu, przez jakie przyjdzie studentom przegryzać się w trakcie ich studiów”
(Zygmunt Bauman).
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|