Wsparcie finansowe produkcji energii ze źródeł...
Wydawca:
UMCS
wysyłka: 48h
ISBN:
9788322799192
EAN:
9788322799192
oprawa:
Miękka
podtytuł:
W kręgu inspiracji personalizmem ekonomicznym
format:
240x175 mm
język:
polski
liczba stron:
216
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
36,56 zł
Cena detaliczna:
50,40 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,56 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Zmieniający się paradygmat relacji nadawca – odbiorca – użytkownik w mediach cyfrowych wymusza na badaczach nowe podejście, bardziej interakcyjne niż do mediów tradycyjnych, a zarazem wymaga uwzględnienia faktu, iż media tradycyjne również ulegają przekształceniom i – jak zauważa Bogusław Skowronek – stare łączy się z nowym w formy hybrydowe (media hybrydowe). Niestabilność i dynamika świata powodują, że badacze muszą szybko reagować na zmiany zachodzące w mediach i tworzyć odpowiednie modele i metodologie odpowiadające pojawiającym się wyzwaniom. […]
Dzięki temu, że monografia składa się z artykułów podejmujących kwestie relacji nadawca – odbiorca – użytkownik z użyciem różnorodnych metodologii, czytelnik otrzymuje wszechstronny obraz współczesnych mediów, uwzględniających nowe środki społecznej komunikacji. […] książka […] z pewnością stanowi istotny wkład do badań nad kondycją współczesnych mediów w Polsce, a zarazem solidny fundament pod przyszłe badania relacji nadawca – odbiorca – użytkownik, między innymi w odniesieniach do paktu faktograficznego i paktu o uczestnictwie.
Z recenzji
dr. hab. Marka Palczewskieg
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|