Współczesna analiza strategii
                            Autor:
                            
                                        Grant Robert M.
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    Nieoczywiste
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788363391072                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788363391072                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Twarda                            
                         
                        
                            format:
                            
17.5x25.0cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
654                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2016                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            26% rabatu 
                65,67 zł
                    Cena detaliczna:  
                        89,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,67 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Autor – światowy autorytet w dziedzinie zarządzania strategicznego – kompleksowo i bardzo przejrzyście opisuje:
– najważniejsze narzędzia analizy strategicznej,
– główne źródła przewagi konkurencyjnej, w tym zasoby i umiejętności przedsiębiorstwa,
– współczesne koncepcje strategii biznesu w kontekście wybranych cech sektorów,
– główne wymiary strategii korporacyjnej (rozwoju przedsiębiorstwa),
– społeczną odpowiedzialność biznesu wobec presji maksymalizacji wartości dla akcjonariuszy.
Autor książki kładzie nacisk na praktyczną realizację strategii, godząc efekt skali z elastycznością, innowacyjność z efektywnością i globalizację z potrzebami lokalnymi. Osiągnięcie sukcesu wymaga bowiem dogłębnego zbadania konkurencji, potrzeb klientów oraz mocnych i słabych stron firmy. W świetle ostatniego kryzysu finansowego szczególnie ważna jest umiejętność doboru i realizacji strategii konkurowania i rozwoju w dynamicznym, nieprzewidywalnym otoczeniu biznesu. 
Robert M. Grant jest profesorem na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Bocconi w Mediolanie i profesorem wizytującym Uniwersytetu Georgetown w Waszyngtonie i City University w Londynie.
„Robert M. Grant stworzył wybitne dzieło o zarządzaniu strategicznym, które stanowi przykład połączenia dyscypliny intelektualnej, integracji treści, praktycznego znaczenia i odniesienia do konkretnych sytuacji”. 
prof. Mingfang Li, California State University, Northridge
„Lektura obowiązkowa dla menedżerów i studentów kierunków ekonomicznych”. 
prof. dr hab. Tomasz Gołębiowski, Instytut Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu 
Szkoły Głównej Handlowej
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |