Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce
Autor:
Zadroga Adam
Wydawca:
Wydawnictwo KUL
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788373639171
EAN:
9788373639171
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Próba oceny z perspektywy teologii moralnej
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
256
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
29,62 zł
Cena detaliczna:
38,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,62 zł
Opis produktu
Do istotnych osiągnięć rozprawy należy całościowe ujęcie polskiej etyki biznesu i usystematyzowanie licznych poglądów wypowiadanych w tej dziedzinie. Autor przedstawił różne opcje jej uprawiania i wskazał na zalety oraz wady tych różnych ujęć. Jednocześnie dążąc do wypracowania wspólnych kryteriów, podjął się analizy zastosowania podstawowych zasad życia społecznego w ocenie sfery ekonomii.
Otwierając potencjalnego Czytelnika na potrzebę przyjęcia ekonomii bezinteresowności, Adam Zadroga pomaga lepiej zrozumieć przesłanie encykliki Benedykta XVI Caritas in veritate, w której Ojciec Święty przypomina, że "ekonomia [...] potrzebuje etyki dla swego poprawnego funkcjonowania; nie jakiejkolwiek etyki, lecz etyki przyjaznej osobie"(nr 45).
(prof. Andrzej Derdziuk OFMCap., z Wprowadzenia)
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|