Okładka książki Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce

Współczesne ujęcia etyki biznesu w Polsce

Autor: Zadroga Adam
Wydawca: Wydawnictwo KUL
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788373639171
EAN: 9788373639171
oprawa: Miękka
podtytuł: Próba oceny z perspektywy teologii moralnej
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 256
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
22% rabatu
29,62 zł
Cena detaliczna: 
38,10 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,62

Opis produktu

Do istotnych osiągnięć rozprawy należy całościowe ujęcie polskiej etyki biznesu i usystematyzowanie licznych poglądów wypowiadanych w tej dziedzinie. Autor przedstawił różne opcje jej uprawiania i wskazał na zalety oraz wady tych różnych ujęć. Jednocześnie dążąc do wypracowania wspólnych kryteriów, podjął się analizy zastosowania podstawowych zasad życia społecznego w ocenie sfery ekonomii. Otwierając potencjalnego Czytelnika na potrzebę przyjęcia ekonomii bezinteresowności, Adam Zadroga pomaga lepiej zrozumieć przesłanie encykliki Benedykta XVI Caritas in veritate, w której Ojciec Święty przypomina, że "ekonomia [...] potrzebuje etyki dla swego poprawnego funkcjonowania; nie jakiejkolwiek etyki, lecz etyki przyjaznej osobie"(nr 45). (prof. Andrzej Derdziuk OFMCap., z Wprowadzenia)
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj