Okładka książki Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy

Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy

Autor: Jan Kukuła
Wydawca: Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788376417202
EAN: 9788376417202
oprawa: Miękka
format: 16.3x23.3
język: polski
liczba stron: 296
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
48,39 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,27

Opis produktu

Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we wspólczesnym spoleczeństwie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj