Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego
Autor:
Michałowska Kinga
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788325578558
EAN:
9788325578558
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.8cm
język:
polski
Seria:
Inne
liczba stron:
318
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
14% rabatu
110,35 zł
Cena detaliczna:
129,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 110,22 zł
Opis produktu
Monografia powstała w związku z konferencją naukową pt. „Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego” (Kraków, 15–17 września 2015 r.), zorganizowaną przez Katedrę Prawa Cywilnego i Gospodarczego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, jako efekt współpracy pracowników katedr prawniczych publicznych uczelni ekonomicznych oraz uniwersyteckich katedr prawa cywilnego, handlowego i gospodarczego. Autorzy przedstawili w niej najważniejsze zagadnienia prawa konsumenckiego i poglądy, które stanowią istotny głos w dyskusji nad kierunkami dalszego rozwoju tego prawa.
Publikacja powinna zainteresować teoretyków i praktyków prawa, szczególnie konsumenckiego, a także studentów prawa i przedsiębiorców.
Warto także podkreślić, że publikacja ukazuje się w bardzo istotnym momencie – w rok po wejściu w życie dwóch bardzo istotnych dla ochrony konsumentów unormowań – ustawy o prawach konsumentów i nowelizacji przepisów o upadłości konsumenckiej. Przeważająca część opracowań recenzowanej monografii odnosi się bezpośrednio do tych zmian, dokonuje ich interpretacji i oceny, wskazuje na potencjalne problemy interpretacyjne. Z uwagi na to, że póki co literatura dotycząca wspomnianych zmian legislacyjnych nie jest obszerna, recenzowana monografia stanowi ważny wkład do dyskusji o zmieniającym się prawie konsumenckim.
Z recenzji dr hab. Moniki Jagielskiej
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|