Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Autor:
Bielski Ireneusz
Wydawca:
Studio Emka
wysyłka: niedostępny
ISBN:
8388607685
EAN:
9788388607684
oprawa:
Miękka
format:
14.5x22.1cm
język:
polski
liczba stron:
478
rok wydania:
2006
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
26,73 zł
Cena detaliczna:
39,50 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,65 zł
Opis produktu
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|