Okładka książki 21 cech skutecznego lidera
John C. Maxwel jest uznanym na świecie ekspertem od przywództwa, wykładowcą i autorem książek, które znalazły się na listach bestsellerów ""New York Timesa"", ""Wall Street Journal"" i ""Business Week"". Już ponad milion osób na całym świec
34% rabatu
25,89
39,50 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak wspierać łączenie obowiązków rodzinnych i zawodowych
Obecna sytuacja na rynku pracy oraz przebieg procesów demograficznych: obniżenie się dzietności i starzenie się społeczeństw, rodzą określone problemy na dziś oraz stanowią jednocześnie poważne wyzwania dla przyszłości. Cechą współczesnego
21% rabatu
20,47
26,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zaangażowanie pracowników
Zaangażowanie pracowników
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Wyzwaniem współczesnego zarządzania kapitałem ludzkim staje się zaangażowany pracownik, czyli taki, którego charakteryzują trzy równocześnie występujące cechy: 1) identyfikacja z celami i wartościami firmy, 2) pragnienie przynależności do o
37% rabatu
34,78
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Komunikacja pozawerbalna. Znaczenie mowy ciała...
W pracy wszystko dzieje się w mgnieniu oka. Badania wskazują, że opinię o człowieku formułujemy siedem sekund po jego poznaniu, a 93 procent przekazu docierającego do rozmówcy nie ma nic wspólnego z tym, co faktycznie powiedzieliśmy. Zatem
34% rabatu
25,56
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Diversity Management
Diversity Management
Wydawca: Difin
wysyłka: 48h
Praca stanowi szczególny wkład w uporządkowanie oraz poszerzenie wiedzy dotyczącej zarządzania różnorodnością oraz jego wpływu na biznes, wskazując zarówno teoretykom, jak i praktykom nowe kierunki optymalizacji procesu zarządzania. W częśc
9% rabatu
36,29
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 4-godzinny tydzień pracy
Zapomnij o starej koncepcji emerytury i całej reszcie planów odkładania życia na później - nie musisz czekać. Co więcej, jest wiele powodów, by nie czekać, szczególnie w tych nieprzewidywalnych czasach zawirowań gospodarczych. O czymkolwiek
26% rabatu
36,97
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Poczucie jakości życia u pracowników wyższego szczebla
W książce Barbary Mróz szeroki wachlarz poruszonych zagadnień został przedstawiony w perspektywie najnowszych trendów rozwoju, co sprawia, że Czytelnik dostaje do rąk opracowanie poznawczo pogłębione. Książka nie tyko omawia w sposób komple
28% rabatu
27,84
38,85 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie przedsiębiorstwem w kryzysie
Obecna sytuacja społeczno-gospodarcza i przeobrażenia w otaczającym świecie skłaniają do podjęcia problematyki zarządzania przedsiębiorstwem w warunkach kryzysu. Organizacje muszą reagować na zmieniające się wyzwania otoczenia i dostosowywa
14% rabatu
21,51
25,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki ABC. Jak zbudować zespół, który zwycięża
Świetne zespoły ostatecznie odnoszą sukces - wbrew wszelkim przeciwnościom. Kodeks honorowy spaja taki zespół w trudnych sytuacjach. Sprawia, że jego członkowie trzymają się określonych standardów zachowania, dążą do konkretnych wyników i -
45% rabatu
27,50
50,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Koniec świata menedżerów
Książka jest adresowana nie tylko i nie przede wszystkim do profesjonalistów zarządzania, ale do tych wszystkich, którzy stykają się z menedżerami i z zarządzaniem, pragną poznać i zrozumieć jego funkcję we współczesnym świecie, do tych wsz
28% rabatu
23,64
33,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mów i zwyciężaj. Jak perswazyjnie prezentować...
W ciągu wielu lat swej kariery Brian Tracy wygłosił ponad 4000 prezentacji i przemawiał osobiście do ponad 5 000 000 osób w 46 krajach. Jego umiejętności wygłoszenia porywającego przemówienia i skutecznego zakomunikowania własnych koncepcji
21% rabatu
31,70
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Posługa przełożonych
Autorka, analizując postawy wielkich świętych (m.in. Bazylego, Benedykta, Dominika), stara się nakreślić ideał posługi przełożonego. Oprócz postaw wzorcowych porusza również problem zagrożeń związanych z tą niezwykłą funkcją. Mówi o tym, co
29% rabatu
21,34
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Praca, jak szukać, zmieniać, utrzymać. Vademecum
Poradnik zawiera m.in.:- skuteczne metody zdobywania pracy, opisane krok po kroku- wzory CV i listów motywacyjnych- wzory umów o prace- zbiór praw pracowniczych- obronę przed oszustwem i mobbingiem- nowe pomysły na zarobkowanie- wsparcie na
40% rabatu
17,52
29,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki 30 minut dla efektywnego osobistego marketingu
Czy masz problemy z pokazaniem się we właściwym świetle? Czy chwalenie się swoimi osiągnięciami sprawia Ci trudność? Osobisty PR jest sztuką autoprezentacji, własnego marketingu.Naucz się, w jaki sposób: o Rozpoznać swoje mocne strony i je
45% rabatu
10,46
19,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak kierować ludźmi?
Nacisk na minimalizowanie kosztów i maksymalizowanie zysków w wielu przedsiębiorstwach tworzy atmosferę utrzymującej się niepewności. Presji sukcesu ulega przede wszystkim kadra zarządzająca firmami.Friedrich Assländer oraz Anselm Grün od d
40% rabatu
12,69
21,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Pracując w zespole urzeczywistnisz marzenia
Zamiast pracować w pojedynkę, przyłącz się do zespołu. Oto, co może dać ci zespół: - Stajesz się lepszy niż jesteś. - Twoje wartości przenoszą się na innych ludzi. - Możesz robić to, w czym jesteś najlepszy. - Możesz pomagać innym robić to,
29% rabatu
35,65
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Spiesz się powoli
Spiesz się powoli
Wydawca: Kos
wysyłka: 48h
Czujesz się zagoniony i masz wrażenie, że twoje codzienne życie staje się coraz bardziej gorączkowe? Zadajesz sobie pytanie, jak to stałe przyśpieszanie zgrać z potrzebą czasu wolnego i spokoju, jak pogodzić wyzwania zawodowe z twoimi dążen
35% rabatu
22,16
34,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Doradztwo zawodowe. Wybrane metody badań
Celem opracowania jest poprawa skuteczności pracy doradców zawodowych. W pierwszej części, będącej wstępem do całości pracy, autorka prezentuje modele teoretyczne badań nad doradztwem zawodowym, specyfikę i zadania doradcy oraz zarys współc
23% rabatu
30,62
40,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sztuka kochania klienta
Sztuka kochania klienta
Autor: Tiuryn Anna
Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIEN
20% rabatu
30,23
37,91 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Winning - odpowiedzi
W bestsellerze z 2005 roku ""Winning znaczy zwyciężać"" Suzy i Jack Welch stworzyli niespotykany tekst będący zarówno traktatem filozoficznym na temat podstawowych praktyk biznesowych oraz przejrzystym podręcznikiem napisanym z typową dla J
34% rabatu
25,59
39,00 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
24
25
26
27
28
144
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj