Zarządzanie relacjami na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych
Autor:
Drapińska Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301170486
EAN:
9788301170486
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
310
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
57,39 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,24 zł
Opis produktu
Czy uczelnia powinna zarządzać relacjami?
Czy mogą być one źródłem zdobywania przewagi konkurencyjnej?
Co jest ważne, aby osiągnąć sukces na rynku usług edukacyjnych szkół wyższych?
Zmiany zachodzące w otoczeniu szkół wyższych, a zwłaszcza pojawienie się mechanizmów rynkowych, zmuszają uczelnie do poszukiwania odpowiednich działań, pozwalających na budowanie przewagi konkurencyjnej.
Nowe podejście do zarządzania staje się koniecznością.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|