Okładka książki Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320818062
EAN: 9788320818062
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 156
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
37,90 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,90

Opis produktu

Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj