Okładka książki Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe

Agencje ratingowe oraz ratingi kredytowe

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381025317
EAN: 9788381025317
oprawa: Miękka
podtytuł: problemy i wyzwania u progu trzeciej dekady XXI wieku
format: 235x168 mm
język: polski
liczba stron: 220
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
30% rabatu
42,25 zł
Cena detaliczna: 
60,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,26

Opis produktu

Książka stanowi aktualne kompendium wiedzy o agencjach ratingowych.
Wśród zaprezentowanych zagadnień:
geneza ich powstania oraz ewolucja modeli biznesowych;
spektrum oferowanych usług i produktów;
struktura rynku usług ratingowych i uwarunkowania jego zmiany;
regulacje nadzorcze oraz inicjatywy na rzecz deoligopolizacji rynku w Unii Europejskiej i Stanach Zjednoczonych;
metodologie wyznaczania ratingów suwerennych, banków oraz korporacji niefinansowych;
polityka agencji ratingowych w dobie pandemii COVID-19.
Intencją Autorów, oprócz przybliżenia wskazanych powyżej zagadnień, jest kompleksowa prognoza uwarunkowań i kierunków rozwoju rynku agencji ratingowych po kryzysie pandemicznym, ze szczególnym zwróceniem uwagi na kwestię obiektywnej i wyważonej oceny potencjalnych konsekwencji trwania modelu oligopolistycznego z dominującą rolą Wielkiej Trójki"".
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj