Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie...
                            Autor:
                            
                                        William Irwin
                                        Gregory Bassham
                            
                         
                    wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788324634071                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788324634071                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie                            
                         
                        
                            format:
                            
14x20.8cm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
256                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2007                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            30% rabatu 
                32,80 zł
                    Cena detaliczna:  
                        47,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,80 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.
Alchemia sprzedaży
Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?
W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.
Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?
Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.
Zastanów się:
    Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
    Co chciałbyś od niego usłyszeć?
    Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?
Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.
Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).
Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.
Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:
	
	"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."
Dr Kevin Hogan,
autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu"
    "Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
    Bohdan Pawłowicz;
    Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
    "Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."
    Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
    Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"
Dowiedz się:
    jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
    jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
    jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
    jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
    jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów
To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.
Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
"Najczęstsze techniki negocjacyjne".
Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?
Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |