Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-208-2024-9
EAN:
9788320820249
oprawa:
miękka
format:
250x175mm
język:
polski
liczba stron:
364
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
56,38 zł
Cena detaliczna:
70,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,24 zł
Opis produktu
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.
Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|