Okładka książki Bądź czujny

Bądź czujny

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788326404825
EAN: 9788326404825
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 244
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
58,87 zł
Cena detaliczna: 
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,87

Opis produktu

Jak podbić rynek? Konsekwentnie realizować obraną strategię - powie jeden menedżer. Mieć najlepszych ludzi - doda drugi. Kolejny podkreśli, że liczy się technologia. Oczywiście każdy z nich ma trochę racji, ale nie są to jednak rzeczy najważniejsze. Umiejętne reagowanie na niespodziewane sytuacje i zdolność wykorzystywania nadarzających się okazji to właśnie klucz do sukcesu. Wielu menedżerów nauczyło się żyć w tych niepewnych czasach, po prostu przyjmując, że tak musi być. Czy to właściwa postawa? Nie! Menedżer powinien wiedzieć, jak pozbyć się niepewności i wziąć przyszłość swojej pracy i firmy w swoje ręce. Przypominasz sobie marki, które jeszcze kilka lat temu były na topie? Po wielu z nich słuch zaginął. Dlaczego? Zarządzający nie umieli reagować na rynkowe zmiany, a najczęściej ich nie dostrzegali. Nie popełniaj tego błędu! Bądź czujny! pozwoli Ci pozbyć się niepewności oraz nauczyć się dostrzegać szanse wcześniej niż inni. Jest to kompleksowy podręcznik, dzięki któremu Ty i Twoja firma wypłyniecie na szerokie wody. Autor przedstawia Czytelnikowi metody, które pozwalają odpowiednio monitorować rynek i wychwytywać informacje o pojawiających się szansach i zagrożeniach. Pokazuje, jak te dane wykorzystać w firmie.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj