Okładka książki Bez osobowości

Bez osobowości

Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375267518
EAN: 9788375267518
oprawa: Miękka
podtytuł: Dlaczego firmy tracą swoją autentyczność i jak wielkie marki ją odzyskują
format: 14.5x20.5cm
język: polski
liczba stron: 332
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
59,30 zł
Cena detaliczna: 
73,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,30
W nowej erze biznesu XXI wieku wielkie marki i produkty muszą mieć dynamiczną osobowość, aby zwrócić na siebie uwagę i przyciągnąć klientów. Wiele organizacji ukrywa jednak swoją osobowość za warstwami sloganów i reklam. Rohit Bhargava, specjalista w dziedzinie komunikacji społecznej, sprzeciwia się takiej filozofii. Przedstawia wiele pomysłów na to, jak pozbyć się martwej skorupy i ponownie odkryć duszę swojej marki. Dzieląc się refleksjami o różnych zagadnieniach, począwszy od etosu najdziwniejszego miasta świata, poprzez fenomen Mangi, która opanowała branżę komiksów, aż po prezentację takich marek, jak Intel, Boeing, ING oraz Dyson, wykazuje, dlaczego osobowość firmy ma znaczenie. Dzięki tej publikacji dowiesz się: • jak rozpoznać mit, za którym ślepo podąża większość sprzedawców, i jak z nim skończyć, • jak używać filtra UAD, aby odkryć osobowość swojej firmy i swojego produktu oraz opracować skuteczną strategię komunikacji, • jak stworzyć „marketingową historię” firmy, stosując techniki wypracowane przez najlepszych hollywoodzkich scenarzystów, • jak opanować wpływ „przypadkowych rzeczników” i wykorzystać ich dla własnej korzyści, • jak pokonać przeszkody ze strony szefów, współpracowników, inwestorów i prawników, bez ryzyka utraty pracy czy wypalenia zawodowego.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj