Okładka książki Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców.

Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców.

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788381023337
EAN: 9788381023337
oprawa: Miękka
podtytuł: Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 194
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
17% rabatu
41,60 zł
Cena detaliczna: 
50,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,56

Opis produktu

Przedsiębiorca, prowadząc działalność gospodarczą, działa na własny rachunek ponosząc odpowiedzialność finansową. Jednak powstawanie i funkcjonowanie przedsiębiorstw to nie tylko interes prywatny, gospodarczy czy ekonomiczny. To także interes społeczny - zatrudnianie pracowników, zaspokajanie potrzeb, zasilanie budżetów publicznych, zwiększanie bazy kredytowej banków. Nowo powstające przedsiębiorstwa są szczególnymi adresatami pomocy publicznej. W Polsce, podobnie jak i w innych krajach, zbudowano strukturę instytucjonalną, umożliwiającą nowo powstającym przedsiębiorstwom wnioskowanie o pomoc publiczną i uzyskiwanie jej. W tym celu przedsiębiorcy mogą się ubiegać o aktywne formy pomocy publicznej, takie jak dotacje czy preferencyjne pożyczki. Potrzeba pomocy publicznej ma wiele uzasadnień. Wzmagana jest ona jednak przez kryzys ekonomiczno-finansowy, ten miniony i ten aktualnie rozpoczynający się. W stosowaniu bezpośredniej pomocy publicznej dla nowo powstających przedsiębiorstw niezbędne są wnioski i doświadczenia z korzystania z niej w poprzednich okresach. Monografia zawiera zasób takich wniosków i doświadczeń oraz wyników badań niespotykanych dotąd w innych publikacjach. W książce Autorka stara się pomóc przedsiębiorcom podejmującym decyzje o utworzeniu przedsiębiorstwa znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, a w szczególności: • Czym jest pomoc publiczna? • Co to jest bezpośrednia pomoc publiczna? • Jakie są procedury i zasady ubiegania się o pomoc publiczną? • Jak oceniać szanse i skuteczność pomocy publicznej? • Jak oceniać czas życia przedsiębiorstwa bez pomocy publicznej i z pomocą publiczną? • Jakie doświadczenia badanych przedsiębiorców warto zastosować we własnych staraniach o pomoc publiczną? • Jakie cechy przedsiębiorcy wspomagają trwałość przedsiębiorstwa? • Jakie rodzaje działalności gospodarczej - jakie branże produkcji i usług dają większe szanse na dłuży czas przeżywalności przedsiębiorstwa?
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj