Branding Krótkie Wprowadzenie 29
Autor:
Jones Robert
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: 3 - 5 dni
ISBN:
9788381428200
EAN:
9788381428200
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
210x130x8 mm
język:
polski
liczba stron:
156
rok wydania:
2022
(1) Sprawdź recenzje
27% rabatu
25,53 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,53 zł
Opis produktu
> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!
Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.
Recenzje:✖ Opinia niepotwierdzona zakupem
autor: mysilicielka
Faktycznie, jak wskazuje tytuł, jest krótko i na temat. Gdybym chciała zacytować wszystkie trafne spostrzeżenia, to musiałabym przepisać pół tej i tak już krótkiej książeczki. Na około 130 stronach samego tekstu zawarto mnóstwo pożytecznych informacji w zasadzie dla każdego. Nie trzeba mieć dyplomu z zarządzania ani szczególnych zainteresowań w tym kierunku, bo w końcu wszyscy jesteśmy konsumentami i mamy swoje ulubione marki.
O większości przeczytanych rzeczy mniej lub bardziej zdawałam sobie sprawę. Codziennie dokonujemy setek wyborów, w których uczestniczą znane lokalnie lub też na całym świecie firmy. Dużym zaskoczeniem była dla mnie część historyczna, o pochodzeniu samej nazwy. Nie zdradzę, jak branding wyglądał na przestrzeni dziejów, ale mogę powiedzieć, że jego korzenie sięgają aż czasów starożytnego Egiptu! W pierwszej chwili to była szokująca informacja, ale po zastanowieniu doszło do mnie, że to przecież musiało towarzyszyć człowiekowi od dawien dawna. Handel, reklama, budowanie zaufania, kreowanie własnej marki - doświadczamy tego na każdym kroku. W jaki sposób nasz organizm reaguje na marki? Marketingowcy korzystają nawet z narzędzi neurobiologii, by umiejętniej konsumentom coś sprzedać. To akurat brzmi trochę strasznie! Tak samo jak uświadomienie sobie takich prostych zależności, jak fakt, że rzecz o konkretnej nazwie zyskuje w naszym odczuciu pewną osobowość, a szczególnie przywiązujemy się również do czegoś, co sami zbudujemy, czy raczej złożymy... Brzmi znajomo? "Efekt IKEA" jest psychologom społecznym już dobrze znany. Wracając do lektury, "Branding" Roberta Jonesa jest napisany prostym językiem, myślę, że żaden czytelnik nie będzie miał problemów ze zrozumieniem treści. Ta jest podzielona na krótkie rozdziały, autor opowiada, czym jest branding, skąd się wziął, dokąd dąży. Przywołuje wiele bliskich nam przykładów, uzupełnia treść ilustracjami. Polecam książkę jako zdecydowanie wartą lektury, na pewno znajdziecie w niej coś ciekawego. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|