Okładka książki Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..

Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788381024624
EAN: 9788381024624
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 222
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
34% rabatu
43,33 zł
Cena detaliczna: 
66,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,33

Opis produktu

W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT. Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na: • rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu, • synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym • nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj