Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: 48h - 72h
ISBN:
9788381024624
EAN:
9788381024624
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
222
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
44,48 zł
Cena detaliczna:
66,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,48 zł
Opis produktu
W publikacji skoncentrowano się na synergii uzyskiwanej z łączenia heterogenicznych modeli biznesu oraz zaawansowanych koncepcjach z różnych obszarów nauk o zarządzaniu, ekonomii, rachunkowości i finansów. Jak wiele klasycznych koncepcji, także rozumienie controllingu i jego komponentów ulega ewolucji w ślad za kierunkami rozwoju badań naukowych oraz zmianami zachodzącymi w praktykach organizacyjnych. Monografia jest odpowiedzią na aktualne wyzwania w tym zakresie, łącząc nowy trend modeli biznesu z rozwojem sektora ICT.
Szczególna uwaga czytelnika została skierowana na:
• rozwój praktyk controllingu w uwarunkowaniach organizacji, które stosują heterogeniczne modele biznesu,
• synergie kreowane w wyniku odpowiedniej kombinacji zasobów, procesów i elementów wartości dla klienta na poziomie organizacji oraz sposób odwzorowania synergii (lub destrukcji wartości) w systemie informacyjnym
• nowatorskie rozważania obejmujące problematykę controllingu w sektorze ICT.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|