Okładka książki Crowdfunding Podręcznik

Crowdfunding Podręcznik

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375567427
EAN: 9788375567427
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak realizować swe popmysły za pomocą nowych narzędzi finansowania online
format: 23.0x19.0cm
język: polski
liczba stron: 244
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
28% rabatu
70,27 zł
Cena detaliczna: 
98,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,13
Podręcznik opisuje wszystko, co jest potrzebne do ogłoszenia udanej kampanii i do realizacji twych projektów! Termin crowdfunding, który można przetłumaczyć jako „finansowanie oddolne", jest efektem połączenia dwu wyrazów angielskich - crowd, czyli tłum oraz funding, czyli finansowanie. Za pośrednictwem stosownych portali - platform crowdfundingowych - prywatne osoby, ale też i firmy, przedsiębiorstwa i organizacje przedstawiają projekty, dla których proszą społeczność internetu o niewielki wkład finansowy. Finansujący projekt otrzymują w zamian nagrodę, na przykład bilet na film, do którego powstania przyczynili się finansowo. Crowdfunding obecnie rozrasta się pionowo na całym świecie, również i w Polsce mnożą się platformy i projekty, a nowoczesne prawo unormowało go w zakresie finansowania technologicznych start-upów. Celem niniejszej książki jest dostarczenie czytelnikowi narzędzi roboczych potrzebnych do ogłoszenia skutecznej kampanii crowdfundingu i do realizacji projektu dowolnego rodzaju, od restauracji obrazu do reportażu dziennikarskiego, od produkcji filmu do finansowania kampanii wyborczej. W świecie, w którym następują szybkie zmiany zarówno w stylu pracy, jak też w zdobywaniu zasobów, również pod względem etycznym, crowdfunding jest metodą wypracowującą sobie swój własny język. Język nowy, w którym opowieść jako taka jest częścią architektury projektu. Będący, bardziej niż technika, szansą na rozwój społeczno-kulturowy, której byłoby grzechem nie wykorzystać. W książce szczegółowo wyjaśniono: • definicje crowdfundingu na tle rozwoju sieci społecznościowych, • opis różnych modeli crowdfundingu, • prezentację stanu rozwoju crowdfundingu, • opis czynności związanych z projektowaniem i przygotowywaniem crowdfundingu, • problemy związane z załadunkiem projektu na profesjonalną platformę bądź na własny portal oraz opis systemów płatności, • szczegóły związane z przygotowaniem, ogłoszeniem i prowadzeniem kampanii crowdfundingowej, • opis czynności do wykonania po zakończeniu kampanii, • wywiady i refleksje.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj