Dynamika działalności gospodarczej w warunkach globalizacjiwysyłka: niedostępny
ISBN:
9788322929032
EAN:
9788322929032
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
292
rok wydania:
2007
(0) Sprawdź recenzje
22% rabatu
23,05 zł
Cena detaliczna:
29,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,05 zł
Opis produktu
Spis Treści :
Słowo wstępne
Determinanty zmian w gospodarce światowej
Leon Olszewski, Regulacja gospodarki światowej
Zdzisław W. Puślecki, World Trade Organisation (WTO) and the issues of further reductions of international trade barriers in the condition of globalisation
Nina Slanevskaya, The bond of justice
Constanţa Popescu, Constantin Popescu, La durabilité telle qu’elle apparaît dans la relation entre le systeme socio-économique et le capital naturel
Alain Nurbel, Avantages compétitifs et frontieres de la fi rme multinationale: nouvelles réfl exions liées a l’économie de la connaissance
Małgorzata Wachowska, Znaczenie bezpośrednich inwestycji zagranicznych dla rozprzestrzeniania się wiedzy, oceniane na podstawie zmian w produktywności czynników wytwórczych
Uwarunkowania mikro- i makroekonomiczne działalności gospodarczej
Magdalena Raftowicz-Filipkiewicz, Kraj jako marka handlowa
Beata Sieńko, Znaczenie przejścia na euro z punktu widzenia polityki pieniężnej realizowanej w Polsce
Urszula Banaszczak-Soroka, Zorganizowany rynek kapitałowy elementem systemu finansowego
Katarzyna Murawiak, Synergia jako element warunkujący konkurencyjność MSP funkcjonujących w klastrze
Anna Ćwiąkała-Małys, Problem dyscypliny finansów publicznych w państwowej szkole wyższej. Zarys prawny
Irena Kin-Dittmann, Handel elektroniczny w Polsce
Renata Raszewska-Skałecka, Rola organizacji pozarządowych w działalności gospodarczej na przykładzie fundacji
Maciej Kucharski, Wskaźnik korporacyjności – ujęcie dla rynku producentów samochodów
Prawne aspekty zmian w działalności podmiotów gospodarczych
Krzysztof Biernacki, Transakcje sekurytyzacji aktywów w Polsce – stan obecny i perspektywy rozwoju
Małgorzata Sieradzka, Nieuczciwa reklama jako przykład czynu nieuczciwej konkurencji
Elżbieta Stańczyk, Piotr Stańczyk, Przypadek rynku wartości negatywnych
Marcin Czerniec, Ewolucja podatku od spadków i darowizn z punktu widzenia celów ekonomicznych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|