E-komunikacja na rynku usług bankowych
Autor:
Tarabasz Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375259070
EAN:
9788375259070
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Modele, narzędzia, zastosowanie
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
252
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
27,72 zł
Cena detaliczna:
50,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,72 zł
Opis produktu
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych. Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia. Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej. Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|