E-marketing
                            Autor:
                            
                                        Mazurek Grzegorz
                            
                         
                    
                        Wydawca: 
                                    MT Biznes
                        
                     
                wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
978-83-7561-805-1                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788375618051                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
Twarda                            
                         
                        
                            podtytuł:
                            
Strategia, planowanie, praktyka                            
                         
                        
                            format:
                            
248x175x33mm                            
                         
                        
                            język:
                            
polski                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
485                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2018                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            36% rabatu 
                44,59 zł
                    Cena detaliczna:  
                        69,90 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,59 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.
             
            
        x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |