E-MARKETING. Planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
Autor:
Mazurek Grzegorz red.
Wydawca:
Poltext
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-8175-394-4
EAN:
9788381753944
oprawa:
miękka ze skrzydełkami
podtytuł:
Planowanie, narzędzia, praktyka
format:
235x165mm
język:
polski
liczba stron:
488
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
47,12 zł
Cena detaliczna:
59,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,87 zł
Opis produktu
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako wykorzystanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać, że e-marketing to ważny element działania każdej firmy, a kompetencje związane z marketingowym wykorzystaniem internetu stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
W książce zostały omówione zagadnienia takie jak: strategia e-marketingowa, usługi interaktywne, badania marketingowe online, zachowanie konsumenta online, aspekty prawne e-marketingu, marketing mobilny, serwisy www, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, projektowanie interfejsów, reklama AdWords, Analytics, e-mail marketing, marketing automation, social media marketing, personal branding, internet PR i influencer marketing oraz content marketing. Ze względu na zakres tematyczny oraz praktyczny sposób prezentowania poszczególnych zagadnień publikacja jest świetnym wsparciem dla każdego, kto profesjonalnie zajmuje się e-marketingiem lub stawia w cyfrowym świecie pierwsze kroki.
Książka składa się z trzech bloków tematycznych: – strategicznego i operacyjnego zarządzania działalnością marketingową online, – pomiaru, analityki i badań wspierających podejmowanie decyzji online, – narzędzi i technik komunikacji marketingowej online.
Każdy rozdział zawiera wyjaśnienia podstawowych pojęć oraz praktyczny opis danego zagadnienia – w taki sposób, aby miał on stricte wdrożeniowy charakter. Dodatkowo w każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia oraz studia przypadków z polskiego rynku.
Autorzy książki to nie tylko świetni eksperci branżowi, ale również uznani dydaktycy, wykorzystujący doświadczenie z firm i instytucji, które reprezentują (m.in.: Deloitte Digital, GoldenSubmarine, VML Poland, T-Mobile, Socjomania, Future Mind, Akademia Leona Koźmińskiego, IQS Poland, Ideo, Freshmail). Zdecydowana większość z nich od wielu lat z sukcesem prowadzi kursy, szkolenia oraz zajęcia na studiach podyplomowych. *** „E-marketing to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin wiedzy. Każdego miesiąca pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz powiązane z nimi dobre praktyki. Książka pomaga nadążyć za zmieniającym się krajobrazem marketingu internetowego. Dzięki niej poznasz wartościowe techniki i aplikacje, które pozwolą analizować efekty Twoich działań marketingowych, poprawę satysfakcji klientów, a w efekcie przyspieszą wzrost Twojej firmy” – Michał Sadowski, założyciel Brand24
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|