Etnocentryzm konsumencki w środowisku międzynarodowym
Autor:
Wolanin-Jarosz Elżbieta
Wydawca:
Difin
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379306701
EAN:
9788379306701
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Studium rynkowe Euroregionu Karpackiego
format:
15.8x22.9
język:
polski
liczba stron:
241
rok wydania:
2015
(0) Sprawdź recenzje
18% rabatu
45,06 zł
Cena detaliczna:
55,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,06 zł
Opis produktu
Przedmiotem rozważań w prezentowanej publikacji jest identyfikacja i ocena postaw etnocentrycznych konsumentów z pięciu państw Euroregionu Karpackiego (Polski, Słowacji, Węgier, Ukrainy i Rumunii) z uwzględnieniem różnic narodowościowych.
Zaprezentowane w książce wyniki analiz wnoszą znaczący wkład w rozwój teorii zachowań konsumenta, w szczególności w zakresie uwarunkowań procesów decyzyjnych nabywców produktów konsumpcyjnych. W analizie czynników wpływających na decyzje zakupowe nie przywiązywano do tej pory szczególnej wagi do postaw etnocentrycznych. Są to pierwsze w Polsce badania dotyczące ww. tematyki prowadzone na tak szeroką skalę.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|