Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Autor:
Bera Agnieszka
Wydawca:
Rozpisani.pl
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-9458-750-5
EAN:
9788394587505
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Ocena i kierunki doskonalenia
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
226
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
49,40 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,26 zł
Opis produktu
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.
W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|