![]() Granice organizacyjne
Autor:
Jendza Dorota
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301241452
EAN:
9788301241452
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Symboliczno-interpretatywne studium porównawcze organizacji publicznych i prywatnych
format:
233x164 mm
język:
polski
liczba stron:
336
rok wydania:
2025
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
62,64 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,37 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaGranice organizacyjne. Symboliczno-interpretatywne studium porównawcze organizacji publicznych i prywatnych - wyjątkowa książka o granicach w organizacjach. Granice, choć często niewidoczne, mają kluczowe znaczenie dla funkcjonowania organizacji. Określają strefy wpływu, porządkują zadania i wspierają koordynację działań. W książce Doroty Jendzy granice organizacyjne są analizowane przez pryzmat doświadczeń członków organizacji publicznych i prywatnych, ukazując ich rolę w kształtowaniu sprawczości i wspólnotowości. To pierwsza na rynku publikacja, która kompleksowo bada granice organizacyjne w kontekście codziennych praktyk zawodowych. Autorka porusza fundamentalne pytania: - Jakie granice organizacyjne dostrzegają pracownicy?
Książka ukazuje granice jako narzędzie zarządzania oraz wyznacznik kierunków zmian organizacyjnych. Podkreśla znaczenie sprawczości i wspólnotowości, które wpływają na kulturę organizacyjną, motywację i efektywność pracowników. Dla kogo?
"Dokonanie porównania między instytucjami prywatnymi i publicznymi wnosi nowe treści do () dyskusji na temat specyfiki i różnic między tymi instytucjami. () Ujęcie tematu jest oryginalne i nowoczesne." Z recenzji prof. dr hab. Aldony Glińskiej-Neweś Jeśli interesują Cię granice organizacyjne i ich wpływ na zarządzanie - ta książka jest dla Ciebie! x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|