Handel zagranicznywysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379722792
EAN:
9788379722792
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Obroty towarowe i usługowe Polski w ujęciu regionalnym. Wybrane zgadnienia
format:
16.5x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
184
rok wydania:
2019
(0) Sprawdź recenzje
32% rabatu
34,06 zł
Cena detaliczna:
50,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,02 zł
Opis produktu
Celem naukowym prezentowanej monografii jest identyfikacja zmian w handlu zagranicznym Polski, to jest obrotów towarowych i usługowych w ujęciu regionalnym (województw), oraz próba oceny znaczenia regionów w handlu zagranicznym. W pracy pojęcia województwo i region są tożsamei używane wymiennie.
W monografii postawiono dwa cele badawcze:
– zidentyfikowanie roli i znaczenia handlu zagranicznego poszczególnych regionów w polskim handlu zagranicznym,
– dokonanie oceny znaczenia polskiego handlu zagranicznego w ujęciu województw.
Zakres terytorialny zadania badawczego dotyczy całego obszaru Polski, a dokładnie analizowanego z poziomu województw.
Zakres czasowy badań obejmuje lata 2010–2015. Analizy dotyczące kolejnych lat nie zostały uwzględnione w monografii ze względu na brak danych lub dostępność porównywalnych danych statystycznych, poza kilkoma wyjątkami. Zakres rzeczowy badań ujmuje zagadnienia teoretyczne z zakresu handlu zagranicznego oraz rezultaty badań empirycznych z obszaru polskiego handlu zagranicznego w ujęciu regionalnym. Uwagę skoncentrowano głównie na:
– identyfikacji zmian w polskim handlu zagranicznym towarami w ujęciu regionalnym,
– analizie zmian w regionalnych obrotach usługowych z zagranicą,
– ocenie znaczenia regionów w polskim handlu zagranicznym towarami i usługami,
– identyfikacji trudności w realizacji celów badawczych.
Ze wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|