Okładka książki Innowacyjność współczesnych organizacji - ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

Innowacyjność współczesnych organizacji - ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kultury

wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788379723669
EAN: 9788379723669
oprawa: Miękka
podtytuł: Innowacje w instytucji kultury
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 123
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
36,20 zł
Cena detaliczna: 
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,20

Opis produktu

Przedmiotem badań podjętych przez autorki jest innowacyjność (organiza­cyjna i marketingowa) w instytucji kultury – muzeum. Dotychczasowy dorobek naukowy (obejmujący studia teoretyczne i empiryczne) w omawianej dziedzi­nie należy uznać za niewystarczający, szczególnie w literaturze polskiej brakuje opracowań dotyczących innowacji organizacyjnych czy marketingowych w ta­kich organizacjach, jak muzea. Niniejsza praca może zatem wypełnić tę lukę i za­inspirować do dalszych badań teoretycznych i empirycznych. Monografia ma na celu przedstawienie innowacyjności w organizacji, jej uwarunkowań i oceny. Cel badawczy dotyczy prezentacji wybranych innowa­cji organizacyjnych i marketingowych wdrożonych przez Muzeum Narodowe w Szczecinie (MNS). Zasadniczemu celowi i zakresowi badań podporządkowano określony układ pracy, na którą złożyło się pięć rozdziałów o charakterze teoretycznym i meto­dyczno-empirycznym. Ze wstępu
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj