Innowacyjność współczesnych organizacji - ujęcie dynamiczne. Innowacje w instytucji kulturywysyłka: niedostępny
ISBN:
9788379723669
EAN:
9788379723669
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Innowacje w instytucji kultury
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
123
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
36,20 zł
Cena detaliczna:
45,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,20 zł
Opis produktu
Przedmiotem badań podjętych przez autorki jest innowacyjność (organizacyjna i marketingowa) w instytucji kultury – muzeum. Dotychczasowy dorobek naukowy (obejmujący studia teoretyczne i empiryczne) w omawianej dziedzinie należy uznać za niewystarczający, szczególnie w literaturze polskiej brakuje opracowań dotyczących innowacji organizacyjnych czy marketingowych w takich organizacjach, jak muzea. Niniejsza praca może zatem wypełnić tę lukę i zainspirować do dalszych badań teoretycznych i empirycznych.
Monografia ma na celu przedstawienie innowacyjności w organizacji, jej uwarunkowań i oceny. Cel badawczy dotyczy prezentacji wybranych innowacji organizacyjnych i marketingowych wdrożonych przez Muzeum Narodowe w Szczecinie (MNS).
Zasadniczemu celowi i zakresowi badań podporządkowano określony układ pracy, na którą złożyło się pięć rozdziałów o charakterze teoretycznym i metodyczno-empirycznym.
Ze wstępu
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|