Interwencjonizm czyli władza a rynek
Autor:
Rothbard Murray N.
Wydawca:
Fijorr Publishing
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788389812384
EAN:
9788389812384
oprawa:
miękka
format:
205x145x20mm
język:
polski
liczba stron:
364
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
40% rabatu
29,23 zł
Cena detaliczna:
49,05 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,23 zł
Opis produktu
Konsumenci nie są wszechwiedzący, ale dysponują bezpośrednimi sposobami uzyskania wiedzy. Kupują pewien produkt żywnościowy na śniadanie, lecz im nie smakuje, więc go więcej nie kupią. Kupują samochód pewnej marki, lecz nie jeździ nim się wystarczająco dobrze, więc kupią inny. W obu przypadkach dzielą się ze znajomymi swoją nowo nabytą wiedzą. Inni konsumenci wspierają finansowo organizacje konsumenckie, które im mogą doradzać lub ich ostrzegać. Lecz we wszystkich przypadkach konsumenci mogą skorzystać z bezpośredniego testu jakości produktów w postaci wyników ich użytkowania. Firma, która zaspokaja potrzeby konsumentów, rozwija się i prosperuje, a firma, które temu zadaniu nie może sprostać, wypada z interesu.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|