Okładka książki Inwestorski marketing - mix.

Inwestorski marketing - mix.

Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788325542030
EAN: 9788325542030
oprawa: Miękka
podtytuł: Instrumenty sygnalizacji w komunikacji z inwestorami.
format: 16.9x24.1
język: polski
Seria: FINANSE
liczba stron: 320
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
20% rabatu
39,42 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,42

Opis produktu

Inwestorski marketing-mix to pewna filozofia innego sposobu spojrzenia na spółkę i inwestorów na rynku kapitałowym. Instrumenty sygnalizacji to działania zarządu podejmowane w różnych obszarach finansów spółki, z którymi nieodłącznie wiążą się nowe informacje przekazywane uczestnikom rynku akcji. Głównym celem książki jest ocena i porównanie skuteczności stosowania czterech instrumentów sygnalizacji: •niedoszacowania ceny emisyjnej akcji w pierwszej ofercie publicznej, •ogłoszenia podziału akcji, •ogłoszenia programu skupów akcji, •ogłoszenia wypłaty dywidendy w komunikacji spółek akcyjnych z inwestorami na rynkach akcji na przykładzie GPW w Warszawie. Do najważniejszych zalet publikacji należą: •interdyscyplinarny charakter opracowania (połączenie elementów inwestorskiego marketing-mixu z elementami rynku kapitałowego), •tematyka, czyli mało zbadany obszar ekonomii, którym jest teoria sygnalizacji instrumentów rynku kapitałowego, •porównanie skuteczności czterech instrumentów sygnalizacji za pomocą trzech miar, •przytaczanie wyników badań zrealizowanych w innych krajach, •oparcie opracowania na bogatej literaturze przedmiotu, w tym obcojęzycznej. (…) książka Katarzyny Mamcarz jest z całą pewnością pozycją przydatną dla inwestorów, spółek, a także szerzej – dla całej społeczności finansowej. Podjęty temat zaprezentowano w sposób adekwatny, a skomplikowana tematyka rynku finansowego została przedstawiona w relatywnie przystępny sposób, co powinno sprzyjać rozszerzeniu kręgu czytelników. Prof. dr hab. Danuta Dziawgo Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj