Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377841112
EAN:
9788377841112
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Wybrane zagadnienia
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
liczba stron:
120
rok wydania:
2012
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
22,17 zł
Cena detaliczna:
29,40 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,11 zł
Opis produktu
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|