Jak przyjmować reklamacje
Autor:
Jeleńska Anna
Wydawca:
Forum Doradców Podatkowych
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788363913496
EAN:
9788363913496
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Poradnik dla sprzedawców i usługodawców
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
208
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
29,75 zł
Cena detaliczna:
36,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,75 zł
Opis produktu
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br.
Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość z 10 do 14 dni oraz wymóg uzyskania wyraźnej zgody konsumenta na wszelkie dodatkowe płatności wykraczające poza uzgodnione wynagrodzenie za główne obowiązki umowne przedsiębiorcy. Dzięki temu zawieranie umów dotyczących towarów i usług ma być dla klientów bezpieczniejsze.
Konsument, który kupi wadliwy produkt lub wykonane dzieło, składając reklamację, będzie mógł wybierać między naprawą, wymianą, obniżeniem ceny a odstąpieniem od umowy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|