Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju gospodarczego w skali regionalnej i lokalnej w Polsce
Autor:
Działek Jarosław
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788323332091
EAN:
9788323332091
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
180
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
9% rabatu
29,92 zł
Cena detaliczna:
33,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,86 zł
Opis produktu
Koncepcja kapitału społecznego najpierw spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, a następnie stała się przedmiotem krytyki. Od ponad dwóch dziesięcioleci pociąga jej intuicyjny charakter, który jednak trudno przełożyć na język nauki i praktyki. Mimo to dzięki wspomnianej koncepcji ponownie zwrócono uwagę na znaczenie powiązań społecznych i przenikającego je zaufania, uznawanych za wartościowy zasób jednostek i grup społecznych.
Jarosław Działek przedstawił rozwój koncepcji kapitału społecznego, przywołując również głosy krytyczne. Skoncentrował się przy tym na związkach pomiędzy analizowanym pojęciem a rozwojem gospodarczym. W empirycznej części pracy określił zróżnicowanie zasobów kapitału społecznego w różnych częściach Polski oraz podjął próbę określenia roli kapitału społecznego w rozwoju polskich regionów.
Omówienie koncepcji kapitału społecznego, ze względu na wieloaspektowe i usystematyzowane jej przedstawienie w ujęciu ewolucyjnym i krytycznym, a także
doprecyzowanie pojęciowe, powinno zostać szerzej udostępnione czytelnikom, nie tylko
naukowcom.
Z recenzji prof. dr hab. Grażyny Prawelskiej-Skrzypek
Praca - zarówno pod względem poznawczym, jak i aplikacyjnym - stanowi cenną analizę niezwykle ważkiego społecznie i gospodarczo problemu badawczego. Wnosi istotny wkład w badania dotyczące roli i zasobów kapitału społecznego, wskazując dalsze pożądane kierunki ich rozwoju.
Z recenzji dr hab. Iwony Sagan, prof. UG
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|