|   Klaster perspektywą dla przedsiębiorców na polskim rynku turystycznym
                            Autor:
                            
                                        Staszewska Jolanta
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    Difin
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788376410579                            
                         
                            EAN:
                            
9788376410579                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.0x23.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
152                            
                         
                            rok wydania:
                            
2012                            
                         (0) Sprawdź recenzje 21% rabatu29,84 zł Cena detaliczna:  38,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,84 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Poprzez rozwiniętą w prezentowanej książce problematyką autorka realizuje: - systematyzację i analizę zagadnienia klastrów w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem turystyki; - analizę porównawczą klastrów turystycznych w Polsce w kontekście pozostałych klastrów działających na polskim rynku; - propozycję modelu klastra polskiego w turystyce, porównanego do proponowanego modelu klastra w przemyśle; - wskazanie uwarunkowań sukcesu klastra turystycznego i kierunków jego strategii ze szczególnym uwzględnieniem roli przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |