![]() Debata publiczna Zmiany społecznych norm komunikacji
Autor:
Kampka Agnieszka
Wydawca:
Oficyna Naukowa
wysyłka: niedostępny
Debata publiczna to dzisiaj temat palący, budzący żywe emocje. Kontrowersje wywołuje zwłaszcza jakość debaty publicznej oraz kwestie jej dopuszczalnych reguł. Widoczny jest rozdźwięk pomiędzy społecznymi oczekiwaniami wobec debaty a jej cod
24% rabatu
37,76 zł
50,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,76 zł
![]()
Epicko zakrojona opowieść o Jerzym Giedroycu, jego pokoleniu i formacji intelektualnej, Instytucie Literackim i ,,Kulturze"". Magdalena Grochowska pasjonująco pisze o sile promieniowania paryskiego miesięcznika i gronie jego twórców. Osoba
41% rabatu
35,10 zł
59,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,10 zł
![]()
W ,,(KO)medii"" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują się na problematyce współczesnych mediów, uwzglę
28% rabatu
61,66 zł
86,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,66 zł
![]()
Pierwsza tak obszerna, obejmująca całe życie i dzieło, książka o Ryszardzie Kapuścińskim (1932-2007), pióra wybitnego dziennikarza i reportera ""Gazety Wyborczej"". Doskonale udokumentowana, pełna celnych analiz opowieść o człowieku, żyjący
31% rabatu
20,57 zł
29,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,57 zł
![]()
PEDAGOGIKA MEDIALNA T.1 PODR.AKADEMICKI-PWN
21% rabatu
50,43 zł
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł
![]() Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
Autor:
Evans Liana
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
Jak to się robi w nowych mediach?
* Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
* Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
* Poznaj media społecznościowe od kuchni
Idź z duchem Internetu!
Media społecznościowe zmi
35% rabatu
32,00 zł
49,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,00 zł
![]()
Since its launch in 2006, Twitter has evolved from a niche service to a mass phenomenon; it has become instrumental for everyday communication as well as for political debates, crisis communication, marketing, and cultural participation. Bu
4% rabatu
214,30 zł
223,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 214,30 zł
![]() Wizerunki polityków w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych
Autor:
Maguś Wojciech
Wydawca:
UMCS
wysyłka: niedostępny
Kampania wyborcza przed wyborami prezydenckimi w 2010 roku była wyjątkowa z wielu powodów. Poprzedzające ją tragiczne wydarzenia warunkowały jej specyficzny charakter. Podczas „kampanii w cieniu zdarzeń nadzwyczajnych” wizerunki pretendentó
24% rabatu
47,59 zł
63,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,59 zł
![]() Drzewo kampanii wyborczej, czyli jak wygrać wybory
Autor:
Trzeciak Sergiusz
Wydawca:
GWP
wysyłka: niedostępny
Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak: przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz); prowadzić kampanię bezpośrednią; przygotować atrakcyjne i
48% rabatu
20,75 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,75 zł
![]() Komunikacja elektroniczna Zagrożenia i ich skutki dla organizacji
Autor:
Wróbel Piotr
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
wysyłka: niedostępny
Internet i środki komunikacji elektronicznej rewolucjonizują nasze życie, w tym codzienność organizacji, w których funkcjonujemy. Nowoczesne narzędzia komunikacji zmieniają się bardzo szybko, tymczasem ludzka natura potrzebuje dużo więcej c
14% rabatu
41,44 zł
48,30 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,44 zł
![]() Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Autor:
Barry Pete
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!
W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lek
23% rabatu
76,02 zł
99,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 76,02 zł
![]()
,,Nie ma dnia bez nauki od rana, nie ma szansy ucieczki na aut, trzeba łykać to masło maślane, honorowo jak skaut"" - śpiewało Lady Pank trzy dekady temu. Dziś stacje i portale rosną wciąż nowe, ale kierunek pozostał ten sam - jedynie słusz
39% rabatu
21,22 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,22 zł
![]()
W książce przedstawiam zarówno zagadnienia związane z rozwojem mediów tradycyjnych, jak i nowoczesnych mediów komunikacyjnych, w tym Internetu i mediów społecznościowych. Stosunkowo szerokie spektrum zagadnień, jakie poruszam, mam nadzieję,
14% rabatu
36,03 zł
42,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,03 zł
![]()
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Przedstawione w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na pod
35% rabatu
60,74 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,74 zł
![]()
„Ekologia? Sprawdź, co to znaczy, bo to dotyczy również ciebie”. Pod takim hasłem zapaleńcy z Greenpeace’u rozpoczęli swoją pierwszą kampanię i zapoczątkowali zmiany w postrzeganiu otaczającego nas świata. Greenpeace to międzynarodowy fenom
29% rabatu
10,54 zł
14,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,54 zł
![]()
W książce ujęto nowe zjawiska telewizyjne (niekoniecznie oglądane w tradycyjnie rozumianej telewizji stąd skupienie się w wielu tekstach na konwergencji mediów) w sposób interesujący dla młodego widza i czytelnika. Przedstawiono najpopularn
14% rabatu
30,63 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,63 zł
![]()
Prezentowana książka jest jak tygodnik opinii, w którym sąsiadują poważne analizy z krótkimi notkami, informacje przeplatają się z komentarzami, pojawiają się rysunki. Książka została podzielona na działy, w których pogrupowano zagadnienia
19% rabatu
41,57 zł
51,45 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,57 zł
![]() Komunikowanie polityczne podmioty wartości kanały przekazu
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
Niestabilność podmiotów życia politycznego w Polsce skłania do bliższego przyjrzenia się okolicznościom tworzenia się relacji między nimi. Szczólnej fluktuacji polegają partie polityczne, których żywot niekiedy nie przekracza czasu trwania
14% rabatu
30,03 zł
35,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,03 zł
![]()
Niniejsza książka zatytułowana "Media mniejszości, mniejszości w mediach" prezentuje wszechstronną analizę tematu mediów mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce na tle europejskim, ma także skłonić do refleksji nad obecnością problemat
24% rabatu
26,98 zł
35,70 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,98 zł
audiobook
![]()
„Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o piłce nożnej, ale wstydzicie się zapytać.” Biografia Grzegorza Szamotulskiego – popularnego piłkarza wielu, nie tylko polskich, klubów, m.in. Legii Warszawa i ligi austriackiej. Barwna opowieść, a właś
34% rabatu
22,96 zł
34,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 22,96 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|