Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375566345
EAN:
9788375566345
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
format:
16.0x23.5cm
język:
polski
liczba stron:
192
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
29% rabatu
37,10 zł
Cena detaliczna:
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,10 zł
Opis produktu
Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|