Okładka książki Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788375566345
EAN: 9788375566345
oprawa: Miękka
podtytuł: Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań
format: 16.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 192
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
29% rabatu
37,10 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,10

Opis produktu

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj