Konkurencja na rynku oszczędności w Polsce
Autor:
Wójcik Ewa
Wydawca:
CeDeWu
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375566253
EAN:
9788375566253
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
PLATINIUM
liczba stron:
284
rok wydania:
2020
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
49,38 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,38 zł
Opis produktu
Książka stanowi studium przedstawiające sytuację podmiotów na rynku oszczędności indywidualnych wPolsce - zarówno gospodarstw domowych reprezentujących podaż środków finansowych, jak iinstytucji finansowych zgłaszających popyt na te środki.Część analizy dotycząca gospodarstw domowych obejmuje podejmowane przez nie decyzje finansowe, cele imotywy działania na tle teorii dotyczących konsumpcji ioszczędzania. Przedstawione zmiany wsytuacji dochodowej gospodarstw domowych wPolsce oraz ich postawach iskłonności do oszczędzania znajdują odzwierciedlenie wzmieniającej się wielkości istrukturze oszczędzania. Interesujące wnioski płyną zporównania skłonności do oszczędzania gospodarstw domowych wróżnych krajach.Książka zawiera również analizę sytuacji instytucji rywalizujących ooszczędności, tj. banków, towarzystw ubezpieczeniowych, towarzystw funduszy inwestycyjnych, podmiotów maklerskich itowarzystw emerytalnych oraz ocenę iporównanie ich siły ipozycji konkurencyjnej. Ponadto przeprowadzono rozważania dotyczące sposobu izakresu, wjaki instytucje finansowe wykorzystują poszczególne narzędzia konkurowania, tj. dywersyfikację oferty, cenę, dystrybucję, promocję iczynniki niematerialne - personel iwizerunek.Ocenę skuteczności instrumentów stosowanych przez konkurujące na rynku oszczędności instytucje przeprowadzono na podstawie analizy wyników badania ankietowego, którego celem była m.in. identyfikacja czynników wpływających na decyzje izachowania klientów dotyczące oszczędzania, wtym determinant wyboru poszczególnych form lokowania nadwyżek finansowych.Książka może stanowić wartościowe źródło informacji zarówno dla studentów uczelni ekonomicznych pragnących poszerzyć swoją wiedzę zzakresu konkurencji irynku oszczędności, jak też dla pracowników naukowych wyższych uczelni. Powinna również zainteresować pracowników instytucji finansowych dążących do zwiększenia efektywności działań konkurencyjnych wzakresie przyciągania oszczędności.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|