Okładka książki Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem

Konsumpcja odpowiedzialna wyzwanie dla zarządzania rozwojem

Wydawca: CeDeWu
wysyłka: 48h
ISBN: 9788375569469
EAN: 9788375569469
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 284
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
28% rabatu
46,51 zł
Cena detaliczna: 
65,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,22

Opis produktu

Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. W publikacji Autorka przedstawiła: - rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania, - świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem, - procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną, - konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, - implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni. Monografia jest twórczym rozwiązaniem problemu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, umiejscowionego w obszarze zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym oraz nowego, modelowego ujęcia tego procesu. Autorka podjęła ambitną próbę nowego podejścia do procesów konsumpcji od strony podmiotowej - cech zachowań człowieka występującego w roli konsumenta, ujęcia nawiązującego bezpośrednio do świadomości człowieka oraz do jednej z najważniejszych kategorii - jego odpowiedzialności. W książce dokonano empirycznej weryfikacji procedur umożliwiających implementację konsumpcji odpowiedzialnej w procesy zarządzania rozwojem zrównoważonym i trwałym, a także stopnia, w jakim program kształcenia umożliwia wdrażanie modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną. W publikacji Autorka przedstawiła: - rozwój zrównoważony i trwały jako koncepcję oraz zasadę zarządzania, - świadomość i konsumpcję jako kategorie nadrzędne w zarządzaniu rozwojem, - procedury umożliwiające zarządzanie konsumpcją odpowiedzialną, - konstrukcję modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną, - implementację modelu zarządzania konsumpcją odpowiedzialną do praktyki. Książka jest adresowana zarówno do wszystkich osób zainteresowanych współczesnym konsumentem, jak też do przedstawicieli administracji publicznej odpowiedzialnych za tworzenie i realizację strategii rozwoju oraz studentów i pracowników naukowych uczelni.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj