|   Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
                            Autor:
                            
                                        Bjorn Lunden
                                        Svensson Ulf
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    BL info
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788389537461                            
                         
                            EAN:
                            
9788389537461                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
15.5x23.0cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
224                            
                         
                            rok wydania:
                            
2011                            
                         (0) Sprawdź recenzje 34% rabatu26,25 zł Cena detaliczna:  39,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,25 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                MARKETING dla małych i średnich przedsiębiorstw to praktyczny poradnik przeznaczony przede wszystkim dla małych i średnich firm. Dowiesz się, jak skutecznie przeprowadzać marketing w firmie, tak aby odnosić na tym polu sukcesy. Znajdziesz tu wiele rad i wskazówek na temat tego, jak za pomocą przemyślanego marketingu zwiększyć sprzedaż i przekonać do siebie klientów. Pomożemy Ci określić segment rynku, na którym działasz i podpowiemy, jak dotrzeć do właściwego klienta. Dowiesz się m.in., jak napisać dobry list reklamowy, na co zwracać uwagę w przypadku reklam prasowych, jak wykorzystać Internet w działaniach marketingowych.
Książka jest napisana przyjaznym językiem i zawiera przykłady ułatwiające zrozumienie bardziej skomplikowanych zagadnień. Zawarliśmy w niej również najważniejsze regulacje podatkowe związane z księgowaniem wydatków na reklamę i marketing.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |