Okładka książki Marketing przedsiębiorstw usługowych...

Marketing przedsiębiorstw usługowych...

Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788320820720
EAN: 9788320820720
oprawa: Kartonowa Foliowana
format: 16.2x23.7cm
język: polski
liczba stron: 208
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
27% rabatu
43,88 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,88

Opis produktu

Książka wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych oraz badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji oraz określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj