Okładka książki Marketing szybka droga do sukcesu

Marketing szybka droga do sukcesu

Autor: Ritchie Chris
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7746-742-8
EAN: 9788377467428
oprawa: Miękka
format: 15.8x23.3cm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
21% rabatu
31,39 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,31

Opis produktu

PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘKsiążki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość - diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa - narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery - działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora - wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nimW książkach z serii Szybka droga do sukcesu znajdziesz:- Pierwszą dziesiątkę ""Szybkiej drogi"" - czyli podsumowanie najważniejszych informacji- Szybkie wskazówki i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania- Studia przypadków- Praktyczny przewodnik rozwoju kariery - zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na nowym stanowisku- Głos eksperta - opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnieńto interaktywna strona internetowa, stanowiąca doskonałe uzupełnienie książek z tej serii. Zaloguj się już dziś, żeby od razu znaleźć się na szybkiej drodze do sukcesu!Chris Ritchie zajmuje się marketingiem od prawie dwudziestu pięciu lat. W tym czasie zdobywał doświadczenia związane z pełnieniem wielu różnych funkcji sprzedażowych i marketingowych, zajmował się niemal wszystkimi aspektami marketingu. Chociaż znaczną część swoich doświadczeń zgromadził w branży technologicznej, pracował również w wielu innych sektorach - zajmował się marketingiem sportowym, pracował w sektorze publicznym, a także w branżach usług finansowych i profesjonalnych (w tym szkoleń i konsultingu w dziedzinie zarządzania) oraz w branży spożywczej i w sektorze produkcyjnym. Chris ma za sobą wiele lat korporacyjnego życia, a obecnie pełni funkcję dyrektora dwóch firm marketingowych koncentrujących się na generowaniu przychodu dla swoich klientów i wzmacnianiu relacji w ich imieniu. Sine Qua Non International specjalizuje się w marketingu doświadczeń, w szczególności zaś w działalności sponsorskiej i sportowej, natomiast Collumbell Communications oferuje usługi marketingowe firmom z sektora technologicznego. Obie firmy dysponują kompetencjami w obszarze opracowywania i realizacji przedsięwzięć z zakresu marketingu, PR, a także różnego rodzaju wydarzeń i imprez. Do grona ich klientów zaliczają się SanDisk, Hitachi, Accenture, Imation, Avaya, Nokia, Ducati, Dorna, Attenda, SmartTrust, AOMi oraz Sun Microsystems. Chris uzyskał (z wyróżnieniem) tytuł BSc na University College of Wales w Aberystwyth w 1984 roku, a następnie tytuł MBA na University of Warwick w 1995 roku.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj