Markowa obsługa klientów
Autor:
J. Barlow
P. Steward
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7601-575-0
EAN:
9788376015750
oprawa:
miękka
format:
17x24 cm
liczba stron:
236
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
53,51 zł
Cena detaliczna:
73,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,51 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwa
Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:
Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów?
Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|