Okładka książki Merchandising w małych i dużych firm handlowych

Merchandising w małych i dużych firm handlowych

Autor: Witek Lucyna
Wydawca: C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN: 9788374836791
EAN: 9788374836791
oprawa: Miękka
podtytuł: Teoria i praktyka
format: 15.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 294
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
24% rabatu
29,72 zł
Cena detaliczna: 
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64

Opis produktu

Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania: jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj