Merchandising w małych i dużych firm handlowych
Autor:
Witek Lucyna
Wydawca:
C.H. Beck
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788374836791
EAN:
9788374836791
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Teoria i praktyka
format:
15.5x23.5cm
język:
polski
Seria:
VADEMECUM MENEDŻERA
liczba stron:
294
rok wydania:
2016
(0) Sprawdź recenzje
24% rabatu
29,72 zł
Cena detaliczna:
39,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,64 zł
Opis produktu
Nie sztuką jest zachęcić klienta, żeby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, żeby wracał i namawiał innych.Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności oraz poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada między innymi na pytania: jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży? jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów? jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową? jakie formy promocji zastosować, żeby osiągnąć najlepszy efekt? jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu oraz psychologii, jak również na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|