Mniej znaczy więcej. Nowa koncepcja bogactwa
Autor:
Bruce Piasecki
Wydawca:
Helion
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788324651825
EAN:
9788324651825
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Nowa koncepcja bogactwa
format:
15,8x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
25,40 zł
Cena detaliczna:
37,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,40 zł
Opis produktu
Zaktualizowana droga do bogactwa ""Droga do bogactwa wiedzie przez oszczędność i przedsiębiorczość"", zwykł mawiać Benjamin Franklin. Dziś, po ostatnich skandalach biznesowych i przekrętach finansowych wielu wpływowych ludzi i mnóstwo potężnych organizacji (od rządów do międzynarodowych korporacji) zadaje sobie pytanie o to, jak osiągnąć więcej za mniej. Szukają nowych wartości i powrotu do równowagi. Niestety, wiele z tego, czego nauczyliśmy się w biznesie o logice rozwoju rynków, w chwili obecnej jest po prostu przestarzałe. Poszukujemy więc nowych dróg, jednocześnie wracając do korzeni. Ta książka jest zarówno niezwykłą lekcją historii, jak i futurystycznym manifestem. Porusza niewygodne tematy, które większość z nas wolałaby zamieść pod dywan. Jest intelektualnym wyzwaniem i pełną humoru przygodą. Przypatruje się bogactwu złożonych powiązań, łączących oszczędność i konkurencyjność oraz innowacyjność i dyplomację z bogactwem. W czasie tej podróży zobaczysz i zrozumiesz, jak można lepiej wykorzystywać osobiste i korporacyjne zasoby, by Twoja przyszłość na powrót stała się świetlista.Oto książka, która w sposób inteligentny i rzeczowy wnosi wkład w literaturę na temat globalizacji, rozwoju produktu, zarządzania zmianą i ogólnego zarządzania, jak również dzieli się oryginalnymi przemyśleniami na temat rosnącej roli, jaką zagadnienia zrównoważonego rozwoju i energii odgrywają w konkurencyjności. Autor dzieli się z nami swoimi genialnymi w swojej prostocie pomysłami dotyczącymi sposobów zrównoważenia znaczenia pieniędzy, ludzi i zasad, a jego uwagi można zastosować zarówno na poziomie globalnym, jak i jednostkowym.Spójrz na zasady konkurencyjnej oszczędności poprzez pryzmat:dynamiki społeczeństwa i biznesu w najbliższej przyszłości,osobistej zapobiegliwości,autentyzmu kierownictwa,trwałości (a nie jednorazowości) produktu,stabilności rynku w czasach globalizacji,czynników sprzyjających bezpieczeństwu kulturowemu,ciągłości biznesowej,reguł powstawania bogactwa. Bruce Piasecki jest prezesem i założycielem AHC Group, firmy doradczej w dziedzinie zarządzania. Wraz ze swoimi pracownikami doradza firmom, jak konkurować za pomocą ceny, jakości oraz sposobów zaspokajania potrzeb społecznych. Niegdyś był ekspertem w niszowych sprawach ochrony środowiska, współpracującym z przedsiębiorstwami z listy ""Fortune 500""; obecnie jest głównym rzecznikiem powszechnej strategii zrównoważonego rozwoju. Wykładał na uniwersytetach Cornell i Clarkson oraz w Rensselaer Polytechnic Institute, gdzie pracował na etacie i pełnił funkcję dyrektora do spraw programu studiów magisterskich. Piasecki ma tytuł doktora Uniwersytetu Cornell. Zdobył również nagrodę Cornell National Scholar.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|