Model kompetencji współczesnego lobbysty
Autor:
Joanna Dzieńdziora
Wydawca:
PWN NAUKOWY
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-01-19989-0
EAN:
9788301199890
oprawa:
Miękka
format:
16.5x23.5
język:
polski
liczba stron:
385
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
43,45 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,59 zł
Opis produktu
Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Wybór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest szczególnie interesujący i ważki naukowo. Zawód lobbysty funkcjonuje od dawna, jednak nie prowadzono do tej pory prac badawczych zmierzających do uporządkowania wiedzy o kompetencjach podmiotów zajmujących się działalnością lobbingową, a tym bardziej współczesnego lobbysty. Wokół zjawiska lobbingu i zawodu lobbysty skupione są zazwyczaj negatywne opinie, stąd zamierzenia Autorki, których celem jest „odczarowanie” negatywnego obrazu i skupienie się na jego profesjonalizacji jest szczególnie cenne.
Do niewątpliwych atutów recenzowanej monografii można zaliczyć wypełnienie luki badawczej dotyczącą kompetencji lobbystów, opracowanie koncepcji procesu modelowania kompetencji lobbysty, a także uporządkowanie procesu instytucjonalizacji i profesjonalizacji lobbingu. Monografia ta, o walorach teoretycznych, metodycznych i poznawczych, wnosi istotny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu.
Prof. dr hab. Zdzisława Janowska
Recenzowana monografia jest pierwszym na gruncie krajowym opracowaniem, ukazującym i systematyzującym teoretyczno-metodyczne i praktyczne aspekty diagnozy i projektowania modelu kompetencji współczesnego lobbysty. Stanowi istotne i znaczące wzbogacenie dotychczasowego krajowego dorobku w obszarze działalności lobbingowej i kreowania wzorców kompetencyjnych zawodu lobbysty.
Podjęty przez Autorkę problem badawczy sprowadzający się do diagnozy i projektowania modelu kompetencji lobbysty należy uznać za aktualny, istotny i ważny z punktu widzenia profesjonalizacji działalności lobbingowej, wpisujący się w metodologiczny nurt zarządzania kompetencjami w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. i subdyscyplinę zarządzania publicznego.
Rezultaty studiów i rzetelnych badań empirycznych przeprowadzonych przez Autorkę, obejmują nie tylko diagnozę poziomu i struktury kompetencji krajowych lobbystów, ale także autorski model kompetencji zawodowych lobbystów, którego implementacja może stanowić istotny czynnik profesjonalizacji usług lobbingowych.
Prof. dr hab. Janusz Czekaj
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|