Najważniejsi klienci
Autor:
Sławomir Turek
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788377460559
EAN:
9788377460559
oprawa:
Miękka
podtytuł:
Key Account Management w praktyce
format:
14.4x22.4
język:
polski
liczba stron:
319
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
21% rabatu
27,70 zł
Cena detaliczna:
34,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,66 zł
Opis produktu
Książka ta jest wynikiem 15 lat doświadczeń jej autora, które zdobył zajmując się sprzedażą i zarządzając zespołami sprzedażowymi w firmach z różnych branż i różnej wielkości. Zostały w niej opisane doświadczenia, które pozwalają korporacjom takim jak Centertel, IBM, Siemens, France Telecom, Orange odnosić sukcesy na rynku i być motorami napędowymi zmian zachodzących w biznesie.Książka jest poniekąd zapisem procesu tworzenia przez Centertel strategii dla najbardziej wymagającego segmentu rynku ? klientów korporacyjnych. Traktuje ona w sposób bardzo kompleksowy wszystkie aspekty związane ze sprzedażą, budowaniem wartościowych relacji z klientami i profesjonalnymi negocjacjami handlowymi. Ponadto zawiera praktyczne rady, jak budować skuteczny zespół sprzedawców i jak nim zarządzać.Podczas lektury tej książki znajdziesz ciekawe połączenia:- psychologii i analizy biznesowej (programowania neurolingwistycznego i metod analizy okazji biznesowych)- metod zarządzania stosowanych w najskuteczniej działających na świecie firmach i drużynach odnoszących spektakularne sukcesy sportowe- nowoczesności i tradycji ? Hi-Tech i chińskiej sztuki odnoszenia zwycięstw.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|