Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji
Autor:
Sandler David H.
Mattson David
Wydawca:
Wydawnictwo Nieoczywiste
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-63391-47-8
EAN:
9788363391478
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera
format:
16.2x24.0
język:
polski
liczba stron:
248
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
35% rabatu
45,16 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 41,71 zł
Opis produktu
Nowe wydanie książki Davida Sandlera, będącej światowym bestsellerem i klasykiem literatury biznesowej, zostało uaktualnione i uzupełnione o działania w nowych realiach rynkowych przez Davida Mattsona – następcę Sandlera w firmie szkoleniowej Sandler Training.
Rewolucyjny program szkolenia sprzedawców, System Sprzedaży Sandlera, uzasadnia przestarzałość i nieskuteczność tradycyjnych metod sprzedaży i wprowadza zasady, których przestrzeganie gwarantuje sukces w zawodzie handlowca. Sandler, opierając się na doświadczeniach z własnej wieloletniej praktyki i przedstawiając barwne przykłady, wskazuje między innymi, w jaki sposób:
– przejmować inicjatywę w kontakcie z klientem oraz stosować niezawodne, skuteczne techniki komunikacji,
– koncentrować się na kliencie i jego potrzebach zamiast na własnym produkcie lub usłudze,
– dostrzegać manipulację potencjalnego klienta oraz radzić sobie z nieszczerością i niesłownością,
– pogłębiać relacje z klientem, nie stając się przy tym jego bezpłatnym konsultantem,
– opanować siedem niezbędnych etapów procesu sprzedaży (ukazanych w obrazowym modelu „łodzi podwodnej Sandlera”),
– używać portali internetowych do poszukiwania i oceny potencjalnych klientów,
– zawierać z klientem „kontrakt wyprzedzający”, będący gwarancją efektywnego wykorzystania poświęconego mu czasu,
– doskonalić własne nastawienie i zachowania – które są warunkiem sukcesu w sprzedaży – oraz kształtować motywację.
Obecne wydanie zostało rozszerzone o wskazówki dotyczące zastosowania systemu Sandlera w sprzedaży dla korporacji, zamieszczono też najnowsze studia przypadków zaczerpnięte z praktyki Sandler Training.
Krąg osób, dla których książka będzie cenną pomocą w rozwoju kariery zawodowej, jest więc szeroki i obejmuje wszystkich zainteresowanych radykalną poprawą wyników w sprzedaży – pracowników wszystkich szczebli zarówno małych, jak i wielkich firm.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|