Nie przeszkadzaj klientowi w zakupach
Autor:
Scott David Meerman
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
ISBN:
9788301182953
EAN:
9788301182953
oprawa:
Miękka
format:
14.0x20.3
język:
polski
liczba stron:
320
rok wydania:
2021
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
37,95 zł
Cena detaliczna:
69,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,79 zł
Opis produktu
Sposób, w jaki robimy zakupy, radykalnie zmienił się w ostatnich latach. Kupując sprzęt, wycieczkę, czy ubezpieczenie, nie musimy już liczyć na wiedzę i życzliwość sprzedawcy – wchodząc do sklepu czy biura, proces zbierania informacji i podejmowania decyzji zazwyczaj mamy już za sobą. Nie lubimy zakłócających nasz spokój telemarketerów, reklamowych e-maili i SMS-ów, 'asystentów klienta' atakujących nas zaraz po wejściu do sklepu. 'Przestań mi sprzedawać, nie widzisz, że właśnie kupuję?' chciałoby się krzyknąć do marketerów. Jak dostosować swój system sprzedaży do zmian, jakie zaszły na rynku? Jak wykorzystać nowe narzędzia, by skutecznie i mądrze sprzedawać? David Meerman Scott krok po kroku, na z życia wziętych przykładach pokazuje, jak nie przeszkadzać klientowi w zakupach – i okazuje się, że to wcale nie jest takie trudne!
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|