Obsługa klientów Prowadzenie sprzedaży A.18 Podręcznik Tom 3
Autor:
Iwona Wielgosik
Wydawca:
eMPi2
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788362325702
EAN:
9788362325702
oprawa:
oprawa: broszurowa
podtytuł:
Zasadnicza szkoła zawodowa, technikum
format:
16,5x23,5 cm
język:
polski
liczba stron:
200
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
20% rabatu
20,89 zł
Cena detaliczna:
26,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,84 zł
Opis produktu
W podręczniku opisano:
– zasady obsługi klientów (charakterystykę zawodu sprzedawcy, metody sprzedaży, rozmowę sprzedażową, organizację pracy w sklepie),
– promocję towarów (reklamę, funkcje opakowań, sprzedaż osobistą, kształtowanie wizerunku firmy, targi i wystawy),
– realizację transakcji kupna-sprzedaży (formy zapłaty za towar i formy rozliczeń, sprzedaż ratalną, dowody sprzedaży, rozliczenie utargu, kasy fiskalne i programy do obsługi sprzedaży),
– ochronę prawną konsumenta (prawa konsumenta, umowy sprzedaży, wady towarów, gwarancję jakości towarów, postępowanie reklamacyjne, instytucje ochrony praw konsumenta).
Pytania testowe i zadania zamieszczone na końcu każdego działu pomogą opanować wiedzę i umiejętności praktyczne z zakresu obsługi klientów.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|